fredag den 7. februar 2014

Sidste Nyt



                                       

________________________________________________________________________________
Hyggeaften med gamle 222 venner  22.marts 2014



________________________________________________________________________________
MC messe i Fredericia   1.februar 2014





_____________________________________________________________________________
NY BIL  12.januar 2014

_________________________________________________________________________________
Til 'frebar' hos Oldtimers   29.november 2013



   _________________________________________________________________________________
Janne fra 222 bliver 60  19.oktober 2013



_________________________________________________________________________________
Familiebesøg fra Osnabrück  oktober 2013

Claudia som MC biker 




_________________________________________________________________________________
Årsets afslutningstur med Old timers fra Råmosen 
                                       


- og fest bagefter


_________________________________________________________________________________
MC tur til Marienlyst   8.september 2013





BAKKELUKNING 1.september 2013




Skotland 5. - 9.juni 2013 Se mere under ferie


Anne var på kursus 1 uge i Skotland, og jeg rejste derop da kurset var færdig , og så tog vi lige 4 dages ferie og så rigtigt mange slotte og museer med lille minibus som kørte os rundt 2 af dagene.



Bjørn Andersen - tidligere leder af 'De vilde engle' bisat 31.maj fra Mariendal Kirke - se også MC side




Ribeturen 4 dage 9/5 - 12/5 - 2013


Vi var 10 gamle mc-222 venner til hyggedage på ribe camping,var på mc-tur til Esbjerg hvor vi spiste på Stryn og bagefter kørte vi til Olsens paradis i Bramminge (granitland) og så "legede vi en slags orienteringsløb i Ribe by - som værtsparret havde lavet.




Bakkeåbning 1 maj 2013 startede hos Stenløse mc-klub hvor vi hyggede nogle timer, og kørte så i samlet flok til Bakken, hvor der var ca. 1000 mc med i optoget, os gamle 222 var der Skipper-Flemming-Torben-Stig-Anne-Michael-Klaus, og på Bakken stødte John til os, hvor vi alle spiste stegt flæsk med persillesovs på restaurant Røde Port.

Lyfabakken i Måløv



John 60 år 1 februar 2013 hvor vi var til surpriceparty hvor vi overraskede John, vi var 11 gamle 222 mc- venner som mødte op + familien.




her lige alle gamle mc-222 rødder hos John - hyggeligt sammenkomst. 





Julehygge hos mig 13 dec 2012 med gamle 222 mc-venner til venstre.

højre side julebesøg fra tyskland og tyrkiet som var hos os hele julen.





Bellacentret til mc og ombygningsbiler 3 nov. 2012


det var stort i år med masser af nyheder, og vi osede rundt i 5 timer sammen med stig - erhardt og jan, der var mange svenske mc som var bygget om, og så købte jeg lige en lædervest på tilbud derinde.









KULLEN 9 september 2012 på vores motorcykler


stig-klaus-henrik på kullens skær, det var lidt kold tur i det svenske,på tilbagevejen var vi inde og spise på lækker cafe med udsigt over øresund, vi ville ta broen, men det var meget dyrere end færgen, så derfor var det færgefart begge veje.









Luftballoner som blev sat op i nærheden af holbæk.


der blev sat 16 balloner op denne dag, og klaus og mig havde kørt forgæves første dag til jyderup, pga. vejrforhold -men nu lykkedes det endelig næste dag oppe i tølløse fredag 10/8-2012










Hundested havn 26 maj mødte vi denne mc-sidevogn med tekst : byens hurtigste bedemand,overhal bare-jeg henter dig.









I Roskilde havn mødte vi Eifel på gammel kinesisk mc med sidevogn torsdag 3 maj sammen med Klaus-Flemming-Stig



Erhardt-Stig-Klaus kørte tur til Tisvilde Strand 2 pinsedag hvor vi lige mødte de 6 seje sild på MCer









Kristi Himmelfartsdag kørte vi til Ribe Camping hvor vi lejede en hytte i 4 dage, vi var 9 personer derovre og om lørdagen kom Karlo (velo) og hans kone og besøgte os, det var hyggeligt at mødes med ham efter 35 år. Vi kørte tur til Rømø strand og var til byfest tulipanfest i Ribe hvor vi havde det rigtigt sjovt.


Svends honda med sidevogn og traijler med indbygget telt, og her betragter vi Karlos og Konens MCer. Vi var Janne-Anni-Lone-Jan-Skipper-Stig-John-Klaus-Svend.



Kigger på Rømø strand, og senere til byfest i Ribe hvor vi fandt et øltelt.




Forårstur til Molboer og Djursland uge 16 - 2012 hvor vi så på seværdigheder i Århus - Frederikscia - og smut til Tyskland.


Anne foran æbletoft rådhus fregatten jylland


Djursland jernbanemuseum


Skilte vi så overalt Besøgte lige Hvidsten kro hvor vi fik deres berømte æggekage, Kroen er kendt fra biograffilmen om hvidstens gruppen fra 2 verdenskrig, som foregik derovre.

Interessant for mig, da min far også har været modstandsmand under krigen og har siddet i tysk KZ-lejr i 2 år fra 1943 -45.










Vores motorcykler

kommer ud af vinterhi 17/3-2012 fra udestuen.



Vi åbner bakken den 29/3-2012 i flot solskinsdag med optog fra Nørrebrogade hvor der var mødt ca. 4.ooo MCer op, det er nu 9 år i træk jeg er med til dette optog.









Julemarked i Berlin 5 dage 9/12 - 13/12-2011.

Vi var i Berlin sammen med min søn Kim og Jakob, hvor vi boede lige i centrum Alexsander plads, og vi besøgte nok 6 julemarkeder.


Mig ved Citicenter Anne ved KaDeWe stormagasin.









Hyggelig 'gamle MC 222' middag hjemme hos Janne 18.nov.11

Som sædvanligt gik snakken til langt ud på natten, fremmødte var : Skipper - jan - lone -john - anni - torben - stig - janne - klaus - annette.











Vi var til bryllup hos annes familie i Istanbul, og så

28/9 - 4/10 - 2011 kunne vi lige så godt holde ferie 7 dage.


her nyder vi udsigten fra vores hotel i Istandbul hvor vi var 7 dage, læg lige mærke til de hundrede af skibe som venter på havet med lys på, da kanalen gennem istandbul er så snæver at de sejler først den ene vej, og næste dag så den modsatte vej.


brudeparret ankommer til festlokalet hvor vi var ca. 100 gæster lidt uden for istandbul, og toiletterne var dørene fra gamle køleskabe, på damernes pinkfarve og mændenes var lyseblå.

Politiet i Tyrkiet kører 2 mand på hver motorcykel, og de kører bmw - og kører hele tiden i centrum.




Billeder fra nogle af vores ture her i sommers med gamle 222 venner.


Her Roskilde Havn 10/7 -2011 sammen med Flemming - Erhardt - Klaus - Jon - og Mig.


Marienlyst 21/8 -2011 Bakkelukning 28/8 - 2011


ST.Bededag tog vi tur til Sjælland rundt, her ved Havnsø Havn, og vi var også ved Rørvig og Frederikssund, vi har været heldige at køre mange ture i fint solskinsvejr, selvom det har været en lortesommer med regn.










Ferierundtur 7/8 - 20/8-2011 først egen bil 800 km op i Sverige, vi satte bilen og tog så med tog 4 dage til Lapland og Norge, dernæst lejet bil 3 dage og så med hurtigruten 3 dage langs norske kyster, nogle steder var vi 2 dage inden vi fortsatte, vi var sammen med Frank og Dorte.


Vores tog som vi kørte med 4 dage gennem Sverige-Lapland-Norge


trondhelm kanal bjørnebo ved østersund


ørebro - dekorativt kunst









Vi kørte lige en tur til Roskilde Havn 10 juli i dejlig solskin

VI VAR ERHARDT - KLAUS - FLEMMING OG MIG, ALLE GAMLE 222 VENNER


Stolt Erhardt bagved sin nye motorcykel som han fik her juli måned










FYN ER FIN


Så var vi lige Fyn rundt, med en tur til Langeland og Tåsinge her juli måned, hvor vi besøgte egeskov slot og valdemar slot, og havde victor med.



Jeg er nu stoppet med at arbejde og gået på efterløn her i maj måned, og det nyder jeg at kunne lave så mange ting som man ikke har haft tid til da man havde arbejde, nu nyder jeg at passe haven - høns - fisk - og fugle og se noget mere af min omgangskreds, som jeg har savnet tid til, og får også kørt en del motorcykelture med vennerne, og trænet lidt mere nede i mit træningscenter og skal også til at svømme noget mere inde i DGI -byen.



Osnabrück 3 dage maj 2011 sammen med Merete som kom fra Tyrkiet.



Her den 6-7-8 Maj var vi nede og besøge Annes familie i Bad Rothenfelde, og vi var rundt og se slotte og museum, og hyggede os om aften i kurbyen, denne røde scoter så vi nede i byen, hvor vi afsluttede med at gå på isbar hver aften.




Så er vi IGEN i Dubai for 2 gang


Den 12/3 til 19/3 2011 - var vi i Dubai for anden gang, og denne gang var de blevet færdig med metroen, så den brugte vi meget tid på at køre rundt med, de har foreløbig åbnet 48 metrostationer, og et dagskort til samtlige stationer koster kun 23 kr. Alt er billigt i Dubai - da de ikke betaler skat og told.


Gamle 222 mc.venner til hyggeaften hos mig 4/3 -2011



Vi var 11 mc.venner til hyggeaften fredag 4/3 og snakken gik rigtig meget hele aften, og vi afsluttede kl.03.15 en rigtig hyggelig aften, og denne gang var der Torben-mig-Janne-Jan-Anni-John-Berit-Klaus og Erhardt, og min kone Anne stod for maden og kaffe / oprydning.







februar 2011 får huset en opfriskning


Vi har været i gang med at reparere revne i væg, og så tapetserede og malede vi stuen bagefter, og nu lægger vi også nyt gulv i køkken og spisestue, et lyst gulv og det gamle var af brunt kork, som var grimt.

vi har i den anledning købt nyt elipseformet spisebord og 4 stole, som passer ind i det lyse hjørne.



London 5 dage julen 2010 sammen med Mette og Anders


bådfart med big-ben i baggrunden krigsmuseum

julepyntet london



Nyt job her januar 2011.

Jeg har lige fået et nyt job som montør og startede den 12/1-2011 på maskinfabrik som fremstiller udstyr til sejlbåde og yatch, jobbet fik jeg gennem tv-2 som ringede efter mig, og fortalte at en arbejdsgiver ville have mig til samtale efter tv-indslaget var vist.

Det startede med at TV-2 ringede og ville have et interview med mig om 60 årige og efterløn til tv-avisen, de mødte så op på min bopæl 2 timer og interview mig og filmede min togbane, som jeg havde bygget mens jeg gik ledig, da indslaget blev vist i TV-2 nyhederne om aftenen, så ringede telefonen hele tiden dagen efter fra firmaer som ville have mig til samtale, jeg fik 6 jobtilbud og valgte så det job her som montør som jeg syntes var bedst, og er rigtig glad for det med gode forhold og medarbejder, så det giver godt kontakt at komme i medierne.




2 Børnebørn havde fødselsdage oktober, og 2 havde november.




Patrick 6 år 21/11-2010 Victor 10 år 24/11-2010

Mig 61 år 17/11-2010

Så har vi lige været til en masse fødselsdage i november, bla. Michaels - Patrick - Victor - og flere i Annes familie.





Så var vi lige til Scandinavian Custom Show bella center søndag 14 nov, der var mange nyheder og dejlig larmende lyde af MCer / Biler for fuld udblæsning


Jeg var derinde sammen med John og Erhardt, vi kom kl.10 og var der til de lukkede kl.16 og vi nåede ikke at se det hele, da der kom nogle øludskænkningsteder på ruten, som forsinkede os lidt.


Denne var bare min ynglingsmodel








Den 23/10 -24/10 var min lillebror og mig på wekendtur til Hamburg, vi skulle se europas største modelbane, da vi selv har vores modelbaner, så vi skulle lige have et par tips med hjem     


hamburg banegård palle ved modelanlæg



Märklin har 16 modelbaner bygget op i et pakhus nede ved hamburg havn, på 4 sal og det er godt besøgt, vi måtte vente i kø en 1 time før vi kom derind, om aftenen var vi nede i centrum, og opleve nattelivet fyldt med glade mennesker.










Sammenkost af gamle 222 mc-venner som kørte mc i 1970 - 77 på billedet er Mona-Johnny-Torben-Klaus-John-Stig-Mogens-Janni-Skipper.



Den 25/9-10 havde jeg inviteret 16 af mine mc 222-venner til træf, det var svært at få samlet alle, men det lykkedes at få 9 venner til at komme

den dag.

Det blev en rigtig hyggelig ( nostalgi ) aften, hvor flere af os ikke har set hinanden i 35 år.

Så nu blev vi enige om at prøve i det nye år, hvor vi alle kan mødes hos en af os.



Christianborg kanalsvømming 2 km. 28/9 2010


min søn Kim og mig lillebror Palle og mig

kanalsvømming på 2 km. blev skudt i gang af Kronprinsesse Mary som står på den røde løber, øverst til højre foran krone-8 audi 12 cylinder.


her står jeg yderst til højre her springer jeg i som sidste



ISLAND 6/8 - 13/8 2010 rundrejse i bil.



vulkanen bifrost

Vi var på hvalsafari og så ingen hvaler, men vi så marsvin og delfiner på den 5 timer lange bådtur, men jeg fangede en stor torsk, som skipper grillede til os inde i havnen.



her flydende mudder kogende 90c varmt et af de 16 vandfald som vi oplevede på turen








Bornholm - Bornholm har lige været 3 dage 23/7-26/7 hvor vi boede hos Betina i Svaneke, og var sammen med Annes børn Mette og Dan og kæresten Rikke.


Her til middelalderfest gå på stylter kan jeg godt


middelaldercentret omklædning efter svævebanetur

Vi fik badet - så hammershus ruiner - prøvet Danmarks højeste svævebane (60m høj) -middelalderfest - rundvisning på TV-2 lorry bornholm hvor De sendte direkte, og så næsten alle byerne på bornholm

-----------------------------------------------------------------------------


Vi var 4 dage i hamburg 1/7 -4/7 - 2010 og var på sightseeing med bus og båd, besøgte også zoologisk have og verdens største modeljernbane.

Og da vi kom hjem havde vi lige 2 ekstra papegøjeunger i buret.

--------------------------------------------------------------------------



jeg var lige til flyvestævne i skrydstrup militære lufthavn med min lillebror søndag den 6 juni, det var drønende varm og rigtigt flot opvisning af flyver.


her dansk f-16 fly så er den landet.


sikorsky fra tyskland nato radarfly


så nakkede jeg lige et par duer.







Bakkeåbning 25 marst 2010, jeg havde mit barnebarn Victor med sammen med gutterne fra min MC-klub, dejligt vejr den aften.



Rundrejse fra nord til syd i Vietnam 12 dage 2010 Vi både fløj - sejlede flere dage - kørte tog 14 timer - og kørte bus fra by til by, vi var 2 dage i hver storby, og 1 dag i små byer, lidt stressende.

Gooood-morning Vietnam vinter 2010



Hanois øer som vi sejlede på i 2 dage marked i Saigon, hvor de sælger alt


Anne spiser lidt godter på Ving Hung hotel, Saigons gader fyldt med knallert.

som de servede om aften gratis. Anne prøver at komme over gaden.










Min modelbane som jeg bygger på, foreløbig kører 6 togsæt samtidig, planen er at 10 togstammer skal køre samtidig. Nu har jeg masser af tid, da jeg går hjemme for tiden 2 måneder, og så skal jeg på arbejde igen 1 april 2010.






Jeg måtte gi kage på XL-byg 40 personers lagkage.



Min 60 års fest blev fejret 3 gange på en uge, først for 30 venner 14/11 festlokaler.

På min fødselsdag var jeg med børnene og konen på fisketorvet og spise.

Den 21/11 holdt jeg fest for 19 fra familien i samme festlokaler, som ugen før, så det var en hård uge at komme igennem.

Vi venter på gæsterne

Jeg fik rigtig mange gaver fra familie-venner og arbejdet.




Ferie på Rhodos 5-13 september 2009


jeg nyder is og drinks jeg tog en tur i havnen, varmen er 38c.




Ankommet til bakkelukning 2009 i regnvejr


Anne står bag vores MCer på nørrebrogade Der var også 4 kabinescoter med i optoget.


Så lukker bakken mandag 31 august og starter på nørrebrogade kl. 19 med optoget mod bakken, jeg mødes med min klub tidligere på dagen, hvor vi først griller i københavn og bagefter tilslutter os kortegen.










Norge 23/7 - 3/8 2009



Vi sejlede med oslobåden til norge, og skulle mødes med annes familie til slægstræf, og vi boede højt oppe i fjeldet i en stor hytte. Bagefter kørte vi rundt i norge i næsten 2 uger. Vi havde barnebarn victor med.

-------------------------------------------------------------------------------------



Vi var nede i nakskov og besøge min søn brian og pia og se deres 4 børn her 4 juli 2009 og bagefter besøgte vi min mor i eskilstrup, og tog ind og så Nykøbing falster revy. Som vi ser hvert år.



var oppe på LO-skolen i helsingør og se lis sørensen og gnacks sammen med nogle af vores venner Frank og Dorte 27/6 09






Flæsketræf med min MC-klub 18 juni 2009 sidste opsamlingssted på damhusplads, og derefter til bakken hvor vi åd stegt flæsk med persillesovs og skylled ned med fadøl, vi var 21 motorcyklister afsted.









den 20maj-25maj var vi 5 dage i holland og osnabrück hvor vi var i efterling forlystelsespark, og vi var også ved delfinar-center, og selvfølgelig amsterdams små listige gader.










På mors dag tog vi en tur til møns klint med john (jon) og flemming og vi fik et par fede øl, og sluttede af på skovlyst med en iskold fadbamse.
10maj 2009. vi fik luftet motorcyklerne.








Så kom turen til Prag 5 dage, sidst i februar 2009, billeder under ( vi rejser) Vi har her i 2009 planlagt 5 rejser til prag-norge-harzen-holland-fyn rundt på mc. og evt. cypern sidst på året.








Vi har lige været i usa 3 uger oktober 2008, og jeg har sat 250 billeder ind på min facebook, fra turen, vi har bla, kørt på rute 66.



Jeg brækkede foden på arbejdet, så jeg har gået hjemme 7 uger, 15/7 -27/8-2008 det er kedeligt at gå hjemme så længe. Så nu ved jeg at jeg ikke skal gå på efterløn alt for tidligt. Men nåede lige at komme med ud og lukke dyrehavsbakken på motorcykel den 31 august.



SÅ ER KIM OG JOHN FLYTTET FRA MIN LEJLIGHED DEN 13 JULI. DA DE HAR KØBT EN STOR EJER-LEJLIGHED PÅ 100 km I SMØRUM, TILLYKKE MED DET


VI NÅEDE AT BO I MAGLEPARKEN 18 ÅR, MEN DET ER GODT, AT STARTE PÅ NOGET FRISK SOM ER ENS EGET.











Juni 2008 Lille Julie på besøg, her er hun 5 måneder.












Vi har lige været 4 dage i Osnabrück hos min kone Annes familie.1.maj til 4.maj 2008.

Vi tog lige et smut til Holland og besøgte en blomsterpark, hvor tulipanerne blomstrede, det var rigtig flot. Og samtidigt fik vi testet vores nye bil, som vi fik ugen før, og den kørte perfekt. Anne har familie i Tyskland - Norge- og Istanbul. Da vi kom derned, da skulle Hansis urne i graven, og det vidste vi ikke på forhånd, så det var godt vi deltog i urnenedsættelse. vi kommer og besøger dem jævnligt. Ligesom de kommer hos os 1 gang om året.



saline der oppumper kurvand som er fyldt med Indgang til blomsterpark i holland.

mineraler. Hele byen er fyldt med kursteder. Vi Anne tjekker lige mobil.

boede lige ved siden af Salinen på hotel.


tulipaner perlehyancinter og pinseliljer jeg
havde lyst til at tage nogle stiklinger, men turde ikke. Da vi blev gennemsøgt af hollands politi
sidste gang vi var der.





Tulipanerne er 1/2m. høje figurer lavet af blomster.

Vi købte en løgpakke dernede, som bliver sendt til os i oktober måned, og så har vi også kæmpe tulipaner. Vi glæder os at få
dem i jorden.









Ja. så kom mit barnebarn nr. 6 til verden her 2008.

Brian og Pia fik en pige ved kejsersnit søndag 27 januar kl. 22.44 'Julie' vejede 2900 g. og 50 cm. og blev født på nykøbing hospital.

Brian nåede at være med til fødslen. TILLYKKE

Er hun ikke dejlig



min søn brian og pia, julie. mig og mor julie og brian.









Vi har lige været i Dubai, De forenede Emirater 8/12 til 18 /12.2007,
Det var virkelig en kæmpe oplevelse.



ØERNE HEDDER PALMEN hvor der på Stammen Er bygget højhuse og på palmebladene er der bygget familiehuse med Bådplads ud for hver hus. T.V. Alle gader er fyldt med blomster og dadelpalmer , og hvis en bilist påkører en dadelpalme, får han en bøde der svarer til en månedsløn.



Hotellet er bygget ude i havet Golfen

Indkørsel til palmen og længere ude forgrener vejen sig til bladene, men vi kunne ikke komme derud af bevæbnede vagter og bomme, Da alle de rige og kendte skuespillere bor derude, og da de vil have fred, har de lukket hele palmen af for turister. Ja selv i havet er beboerne beskyttet af patruljebåde.



Hotellet hedder Sejlet, og er 7.stjernet og mange ting er af guld, alle gæster bliver hentet i helikopter som lander på toppen af hotellet. En kop kaffe koster 400kr i receptionen, og øverst oppe i baren koster en øl eller drinks 6000.kr.Men så kan man også nyde udsigten, Vi valgte et andet sted at få kaffe til 20kr med iskage. Emiren som ejer hotellet smider en Guldbarre i havet hver dag, som hans gæster kan dykke efter og beholde.Hotellet har også restaurant under vandet, så man kan se fiskene mens man spiser, og man kan blive sejlet i ubåd derud til restauranten. Men der er så mange der vil spise der, at der er 14 dages ventetid.


Da min kone Anne havde fødselsdag i oktober, fik hun bla. chokolade - der er nok Toblerone til det næste år. Den vejede 5 kilo, jeg hjalp Anne med at spise den, inden den blev for gammel.







Endnu en rund fødselsdag -
Annes kusine Mona i Hamar i Norge fyldte 50 år, så vi holdt en kort ferie efter fødselsdagen, og det var maj - 2007 Annes søster og Bjarne fløj derop, da fødselsdagsfesten var forbi kørte vi rundt i Norge.



Vi griller ved Moss søen med fødselaren Udsigt over Svinesund - ved grænsen til Norge
og hendes mand Trygve


Vi blev i Norge 4 dage og kørte rundt og så flere vandfald og smuk natur.






Kim 30 år - Så blev min yngste søn rigtig voksen - 16 maj 2007. Foran min anden søn Brian.










Tur med Pjerrot fra Bakken Maj 2007 - med børn og børnebørn på bagsædet

Overskuddet går til sukkersyge børn Vi startede ved Hillerød slot og kørte gennem små landsbyer og ud på strandvejen mod Dyrehavsbakken hvor vi hyggede og spiste i skoven med børnene. Vi var ca 160 deltager. Vi kører også for Kræftens Bekæmpelse hver år med start fra rådhuspladsen.






NY SIDE : Børnebørnene har nu fået sin egen side. Der kommer flere billeder senere










Ferie og familiebesøg i Istanbul Turen kan du læse om under : Rejser april 2007



Mig og mavedanserinden fra natklubben i Galatha tårnet, vi havde Anders og Mette med.






Kim og jeg og Victor var med ved Bakkens åbning 2007 Her mødte vi Christina - min niece m.familie

Jeg var med til optoget ved bakkelukning 2008 den 31 august, vi var ca 9000. motorcyklister, billeder kommer senere. Når motorcyklerne starter fra nørrebro station kl.19 kommer de ud til bakken 45min senere, og der er de sidste motorcyklister ikke kørt fra nørrebro endnu, så kortegen er nok 15 km lang.



.


Tillykke - Kim er uddannet sosu hjælper 14.marts 2007




På besøg hos Willy i hans nye ældrebolig i Fanefjord på Møn juli 2006



willy kan ikke gå uden rolator, og han havde lige solgt sit hus, da vi besøgte ham, nu da vi var på ferie på møn på Motorcyklerne,

kunne vi lige så godt hilse på ham, han var rigtig glad for at få besøg, Anne skulle ( lige ) se hans MC, ude i skuret. Willy havde købt 3 hjulet knallert,Vi boede på hotel lige ved møns klint, og vi besøgte også min søster Anne og John i nørre-alslev.


Mig og Mette Frederiksen - Socialdemokratiet - i Siemens Arena 2005 til cykelløb


Jeg havde fået 2 VIP, billetter til inderkredsen af cykelbanen, med mad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.
ad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.
ad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.
bsp;
Tillykke - Kim er uddannet sosu hjælper 14.marts 2007




På besøg hos Willy i hans nye ældrebolig i Fanefjord på Møn juli 2006



willy kan ikke gå uden rolator, og han havde lige solgt sit hus, da vi besøgte ham, nu da vi var på ferie på møn på Motorcyklerne,

kunne vi lige så godt hilse på ham, han var rigtig glad for at få besøg, Anne skulle ( lige ) se hans MC, ude i skuret. Willy havde købt 3 hjulet knallert,Vi boede på hotel lige ved møns klint, og vi besøgte også min søster Anne og John i nørre-alslev.


Mig og Mette Frederiksen - Socialdemokratiet - i Siemens Arena 2005 til cykelløb


Jeg havde fået 2 VIP, billetter til inderkredsen af cykelbanen, med mad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.
ad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.
ad og drikke, og sad sammen med Mette og Ove Dalsgård , og vi fik os en god snak, om livet i ballerup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar