fredag den 7. februar 2014

Nu er det jul igen


Det er jo ikke en hemmelighed at jeg er en stor fan af

Julemanden

Hvert år i december forvandler jeg mit hjem til en julestue der vil få enhver nisse til at føle sig hjemme. Her bor da også et par hundrede stykker af slagsen hver December

Se billederne fra 2008 hvor nisserne er samlet og på vej i hi på loftet, lidt længere nede på siden, nisserne fylder 9 flyttekasser + mange af de store har særskilte kasser.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JUL jul jul 2010


her står jeg foran noget af vores lysshow på huset

hele huset er nissebelagt december måned.

Anne må være meget tålmodigt, at hun accepterer alle mine nisser, ( bob-bob )





Længere nede på siden ser du julebilleder fra 2003 -2008 med familien


Julenisserne 2008











Julestuen i ballerup 2007



Entreen, nisse tar imod. Trapperne til 1 og 2 sal er nissebelagt.

Så er der pyntet op til jul 2003 og hver år kommer der flere og flere nisser frem i vores stue. Selv loftet går ikke forbi.



Ja, selv vores udestue bliver invaderet af nisser.



køkkenet er besat

Vinduerne bliver også nissebesat hele december.



Jul 2006




Min svigermor Mig -lillebror-john -lene-sarah.


michael-emma-patrick. kim og patrick.

Jeg gør klar til julefrokost dresset



Jul 2005





min kone anne og svigermor. dan-leif-anne-ammy





Børnebørn pakker gaver op Victor på juletrappen


Jul 2004




Min svigermor og svigerfar hos os juleaften 2004.

Jul 2003



Hedeland efter juletræ, toget kører ud til plantagen og retur. Min lillebror med kone og barn og Kenneths søn med.



Anne på juleindkøb i Vejle Julestuen på Brydehusvej

Nu er der ikke plads til flere nisser inde i huset, så nu er jeg begyndt med lyskæder udenfor, nu må vi se hvor meget det udvikler sig til år for år, og hvornår ANNE siger stop " stig-martin".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar